مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 09:402021-08-30اقتصادي

فارس من | آبرسانی به روستای «خسروی» نهبندان در دستورکار قرار دارد


آبرسانی به روستای خسروی از توابع بخش سرداران نهبندان جزو پیشنهادات اداره امور آب و فاضلاب این شهرستان برای تأمین اعتبار از سوی بنیاد برکت بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ثبت سوژه بوده، یادآور شد: تاکنون هنوز موافقت نامه های اعتبارات عمرانی امسال مبادله نشده ولی  آبرسانی به این روستا در دستور کار قرار دارد.

خیردوست ادامه داد: با توجه به نیاز اعتباری فراوانی که برای آبرسانی هر منطقه لازم بوده و نیازسنجی صورت گرفته براساس جمعیت هر منطقه این روستا نیز در دستورکار قرار دارد.

وی اضافه کرد: یکی از معیارهای آبرسانی به روستاها معیار جمعیتی براساس آمار آخرین سرشماری کشور بوده بنابراین روستاهایی که دارای جمعیت بیشتر بوده در اولویت برای این کار هستند.

مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان با بیان اینکه آب شرب مردم روستای خسروی از طریق قناتی که داخل این روستاها بوده تأمین می شود، یادآور شد: در حال حاضر آبرسانی سیار به روستاهای نهبندان از طریق 6 تانکر انجام اما با وجود پراکندگی زیاد و همچنین خاکی بودن جاده های روستایی این شهرستان، آبرسانی سیار هزینه های زیادی در پی دارد بنابراین از ادارات تقاضای همکاری با اداره امور آب و فاضلاب این شهرستان وجود دارد تا تأمین آب شرب بهداشتی روستاییان به نحو بهتری انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | آبرسانی به روستای «خسروی» نهبندان در دستورکار قرار دارد

فارس من | آبرسانی به روستای «خسروی» نهبندان در دستورکار قرار دارد